با گوگل لنز فراتر از صفحه بروید

۱۴۴ بازديد
توجه ترجمه این مقاله در ترنسلیت انجام شده که ممکن است کمی اشکال داشته باشد.

با Google Lens و مجله NYT فراتر از صفحه بروید
وقتی مقاله ای را به صورت آنلاین می خوانید - از جمله این فیلم ها ، فیلم های GIF ، گالری تصاویر و پیوند به مقالات مرتبط می توانند به شما کمک کنند حس بهتری از داستان داشته باشید. اما در چاپ ، شما محدود به آنچه در صفحه می تواند باشد. بنابراین چگونه می توانید برای اطلاعات بیشتر در صفحه فیزیکی فراتر بروید؟

در طول نیمه اول امسال ، ما با The New York Times کار می کنیم تا خوانندگان نسخه چاپ شده از مجله New York Times بتوانند با استفاده از لنز دوربین گوشی های هوشمند خود در صفحات ، از لنزهای Google برای باز کردن اطلاعات بیشتر استفاده کنند. روز یکشنبه ، هنگامی که مجله Times Music Year سالانه به اخبار روزانه بازدید می کند ، خوانندگان می توانند از لنزها برای دسترسی به فیلم ها ، انیمیشن ها و محتوای دیجیتالی عمیق استفاده کنند که به شما کمک می کند فراتر از آنچه در چاپ موجود است ، بروید. خوانندگان همچنین می توانند با استفاده از لنز به لیست پخش همه موسیقی های موجود در لیست مجله "25 آهنگ که اکنون مهم هستند" دسترسی پیدا کنند.

لنز را روی جلد مجله قرار دهید تا از نحوه طراحی آن مطلع شوید. و هنگام خواندن مجله ، می توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با مقالاتی که کنجکاوی شما را ترجیح می دهد دریافت کنید و به سادگی با اشاره کردن لنز به صفحه ، آنها را به صورت دیجیتالی ذخیره یا به اشتراک بگذارید. علاوه بر جلد و مقاله ها ، ما از همکاری با نیویورک تایمز و مارک های دیگر لذت می بریم تا عناصر تعاملی برای چاپ تبلیغات در مجله از طریق لنز به ارمغان بیاوریم.

با استفاده از لنز ، می توانید متوجه شوید که به کدام نوع گل نگاه می کنید ، ببینید چه عواملی در منوی یک رستوران محبوب است ، متن را به یک زبان دیگر ترجمه کنید یا اینکه بفهمید یک جفت کفش مانند نمونه هایی که تازه دیدید کجاست. اکنون ، لنز می تواند به شما کمک کند عمیق تر به داستانهایی که در مجله The New York Times به آنها اهمیت می دهید ، بپردازید.
نویسنده : پمپ وکیوم آبی

گوگل درایو چیست؟

گوگل درایو، سرویس ابر ذخیره ساز است و مثل تمام سرویس های کلود یا ابر، اولین کاربرد آن این است که می توانید به جای ذخیره ی اطلاعات روی هارد ،آن ها را به طور آنلاین ذخیره سازید.ابر ذخیره ساز با آپلود کردن فایل ها روی سرورهای از راه دور— یا روی “ابر”— فضای شما را در کامپیوتر خالی می کند. این کار باعث می شود که فضای بیشتری روی دستگاه برای اطلاعات مهم تری چون نصب برنامه ها و بازی های با حجم بالا ایجاد شود.

علاوه براین کلود سرویس ها مزیت های خیلی بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات به روش آنلاین برای شما ایجاد می کنند. هنگامی که اطلاعات خود را روی سرویس کلود ذخیره می کنید، در هرجایی که بخواهید ، بدون هیج دستگاه متصل به اینترنت می توانید به آن دسترسی داشته باشید. علاوه براین می توانید این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آموزش کامل گوگل درایو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.